Monday 31 December 2012

Memori Galeri Hati 2012 curahan baru buku 2013



"selamat tinggal 2012, aku akan melangkah pergi. 2013 harapan ku terus menanti"
     

                    2012 .. banyak kenanganku bersamamu. pahit suka duka ditelan bersama. aku pernah kecewa karna banyak perkara. Sahabat yang mengecewakan aku, sahabat jugalah yang mengembalikan kepercayaan itu. dalam kehidupan kita KITA MEMERLUKAN TEMAN YANG MENDUKUNG KITA DALAM KEHIDUPAN BUKAN TERUS MENGHUKUM DALAM RANJAU YANG TAK DI DUGA PERIT SEBEGINI.

Itu kenyataan bukan? kita mengharap kita mengimpikan sesuatu tapi tak dapat jadi kenyataan kn? ermm...biasalah...TAK SEMUA YANG DIIMPIKAN MENJADI KENYATAAN, KEKADANG YANG TAK DICITAKAN ITU LAH YANG MENJAMIN MASA DEPAN..^_^ 


Mungkin jugak kita pernah melakukan kesilapan,  tapi tidak brmakna kita tak boleh berubah..dan tak boleh menujju kejayaan.:) JANGAN KERANA KESILAPAN LALU, KITA MENGHUKUM SESEORANG ITU SEOLAH-OLAH DIA TIDAK MAMPU UNTUK BANGKIT SEMULA..BAGILAH RUANG DN PELUANG PASTI DIA MAMPU MENJAI LEBIH DARI APA YANG KAU MAHU..=) 

2013 
SELAMAT DATANG 2013!!!PLEASE BE NICE TO ME!! ^_^


Setiap orang punya keinginan sendiri..saya berhrap thun ini memberi sinar baru dalam kehidupan ku..kejayaan, kemanisan dlam kehidupan, dan kebahagiaan dalam hubungan kekeluargaan..saya harap sya mampu mencapai cita-cita dan impian saya..sekian sahaja..^_^
   

KUPASAN  CERPEN "UNTUIK AWAK , SAYA NAK WAK TAHU"

Untuk pengetahuan, cerpen itu sekadar bacaan ringan buat semua pembaca..=)kan saya sudha berjanji akan post kan satu cerpen kt cni kan..jadi sya dh post..harap sudi membaca..^_^






No comments:

Post a Comment